فرمانداری مبارکه
خانه
امور مالي و اداري
شرح وظايف

پيگيري جهت جذب اعتبارات ابلاغي از استان در حوزه هاي جاري، عمراني، حوادث غيرمترقبه، امنيتي، طرحهاي كشاورزي و.... ؛هزينه اعتبارات براساس فصول ابلاغي؛ تنظيم اسناد مالي مربوطه براساس ضوابط و مقررات و ارسال به استانداري جهت تاييد



پيگيري امور كارگزيني و رفاهي پرسنل از طريق اداره امور اداري استانداري



دريافت، نگهداري اموال فرمانداري و تحويل آن به متقاضيان شاغل در فرمانداري؛ درج مشخصات در نرم افزار اموال و برچسب زدن روي آنها براساس ضوابط ابلاغي



ارائه خدمات پشتيباني، نقليه به واحدهاي زيرمجموعه فرمانداري جهت انجام ماموريتهاي محوله؛ پشتيباني برگزاري جلسات تشكيل شده در فرمانداري؛ خدمات نظافت ساختمان



ارزشيابي و ارزيابي عملكرد پرسنل در پايان سال با هماهنگي فرماندار محترم جهت تنظيم احكام و قراردادهاي كارگزيني



كارگروهها و كميته هاي تخصصي



شوراي اداري شهرستان

اين شورا به رياست فرماندار و دبيري مسئول اداري و مالي فرمانداري تشكيل گرديده و وظيفه تبيين برنامه ها، ضوابط و دستورالعملهاي ابلاغي توسط رئيس شورا براي اعضاء و انجام هماهنگي و تعامل بين دستگاهها را برعهده دارد.

اعضاء : روساي كليه ادارات، نهادها، سازمانها و ارگانهاي شهرستان
تاریخ به روز رسانی: 1393/10/24
تعداد بازدید: 4196
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري استان اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal